Wednesday, October 6, 2010

Bacaul lui Bacovia

















La sfarsitul verii am facut un mic tur prin tara pe traseul Bucuresti-Bacau-Galati-Tulcea-Dunavatu de Jos-Bucuresti.
In Bacau am poposit timp de 2 zile si am reusit sa imi fac o idee despre oras. Desi am trecut de mai multe ori prin si pe langa el, pana in aceasta vara nu am avut ocazia sa il vizitez.

Desi este resedinta de judet si cel mai mare oras din judetul Bacau, cu aproximativ 180 000 de locuitori, nu este totusi un oras foarte animat. Mai degraba plumburiu.



Printre principalele obiective turistice se numara:



VIVARIU
Str. Popa Şapcă, Nr. 3
Tel 0234/535.564
Expoziţie permanentă de peşti, păsări, reptile indigene, mamifere arboricole
Marţi – Duminică: 07-19 Luni – închis
Bilet: 2,4 lei adulţi, 0,6 lei copii
Observatorul astronomic “Victor Anestin”
Str. Trotuş, Nr. 8-10
Tel: 0234/513.724
Marţi – Duminică: 08 – 16, Luni – închis
Taxă de intrare: grupuri: 0,6 lei, individual: 2,4 lei
Muzeul de ştiinţe ale naturii
Str. Aleea Parcului, nr. 9
Tel: 0234/512.006
Marţi – Duminică: 08 – 16, Luni – închis
Taxă de intrare: grupuri: 0,6 lei, individual: 2,4 lei
Muzeul de artă
Str. N. Titulescu, nr. 23
Marţi – Duminică: 08 – 16, Luni – închis
Taxă de intrare: grupuri: 0,6 lei, individual: 2,4 lei
GALERIILE DE ARTĂ BACĂU
Str. Nicolae Bălcescu, Nr. 12
Tel/fax: 0234/545.618
Nu am ajuns la nici unul dintre cele enumerate, dar am fost la Casa Memoriala "George Bacovia", in amintirea noptilor pierdute in liceu citind si scriind poezie.
Am fost foarte dezamagita de doamna care se ocupa de casa si facea si pe ghidul. Nu mi-a explicat nimic si la orice intrebare incercam sa ii adresez imi spunea sa ma uit pe pereti, caci trebuie sa scrie pe undeva. Evident ca nu scria.
Am fost putin socata de Catedrala care se afla in constructie. Este imensa. Poate voi reveni cand va fi terminata.

In rest orasul are spatii verzi bine intretinute si cateva localuri prin care sa iti petreci timpul.

Eu am mancat foarte bine la Hotel Dumbrava, unde am si dormit.

Ar mai fi de mentionat Mall-ul, la parterul caruia gasiti un stand cu ciocolata si bomboane de la fabrica moldoveneasca Bucuria.

Nu as trece Bacaul pe o lista cu cele mai frumoase orase din tara, dar daca aveti drum prin zona merita sa faceti un popas.

13 comments:

  1. pare un oras frumos cu toate ca tu zici ca nu e prea animat. poate ai reusit tu sa capturezi orasul intrun fel foarte frumos prin aceste poze foarte ruesite.
    observi cum incer sa scriu in romana mai mult?
    sper ca scriu corect. haha
    xoxo
    mina

    ReplyDelete
  2. Mersi, Faboulista!
    Are si Bacaul farmecul sau, ca orice oras, dar nu intra in topul celor mai frumoase orasee din tara. Ai sa vezi in urmatoarele saptamani cateva articole despre locuri mult mai frumoase.
    Vorbesti bine romana pentru cineva care nu a trait in Romania, asa ca te sfatuiesc sa incerci sa vorbesti cat mai des :)

    ReplyDelete
  3. Am trecut Pin Travel în blogroll, la secţiunea "Utile"...

    ReplyDelete
  4. Multumim frumos, Vania. Avem si noi un link catre blogul tau la sectiunea "Parteneri"

    ReplyDelete
  5. Am trecut de curand prin Bacau si am vrut sa vizitez Casa Memoriala George Bacovia. Am ajuns intr-o sambata pe la pranz si am fost uimita sa vad ca muzeul e deschis doar de luni pana vineri intre 8 si 16 (parca)... N-am inteles de ce au mai facut muzeu daca au pus programul asta imposibil?!? Daca mai zici si tu ca ghidul e cum e...mai bine n-ar mai fi consumat fonduri pe casa asta memoriala.

    Si orasul in sine m-a dezamagit..

    ReplyDelete
  6. E...trebuie sa manance si tanti aia o paine. Ea isi ia salariul indiferent de numarul vizitatorilor, asa ca de ce sa se oboseasca?!

    ReplyDelete
  7. The veneered modular counter Jimmy Choo Heels desks. This simple and stylish KarenMillens reception total Snap Back Hat Store amount space available to you for your office Gucci Quotes desking unit. stylish Karen Millen Black features such as a type of Gucci Belts Salereception Jimmy Choo Designer counter. You can even incorporate the company logo in Gucci Quotes the veneer or a glass shelf or a Jimmy Choo Red Shoes privacy screen. The vast amount of flexibility offered by this Fusion system allows a whole host of possible configurations. en Rand also offers other varieties in the reception desks category such as Jimmy Choo Shoes contemporary and continental along with office desking and display units. Browse our site and choose as per your taste and your style. Visit the site www.shopfittingunits.co.uk and view one Snapback Hat World of the finest Reception desks collections online

    ReplyDelete
  8. Take a coffee break. Many headaches, especially the tension variety, are caused by overdilated blood vessels and caffeine constricts blood vessels. That's why some headache remedies contain caffeine. The network no longer relies on affiliate organisation Coach Bags Clearance but on individual membership organised in Chapter. Korea (CC Korea) is the affiliated network of in South Korea. In March 2005, CC Nike Air Force 1 Cheap Outlet Korea was initiated by Jongsoo Yoon (in Korean: ), a Presiding Judge of Incheon District Court, as a project of Korea Association for Infomedia Law (KAFIL).

    Looking for a great way to spend a day of fun in the sun? Why not go seal watching? Here on Long Island, there are a variety of seal watching Coach Outlet Clearance options from professionally guided on foot tours, to cruises around the Great South Michael Kors Outlet Store Bay. Going on a Seal Watching Excursion allows you Cheap Ray Ban Glasses to get up close and Coach Bags Outlet personal with LI's native wildlife, all while learning lots about their habitat, where they like to hang out, and all sorts of fun facts about these fun critters. MK Outlet Going on a Seal New Yeezys 2020 Watching Excursion allows New Jordan Shoes 2020 you to get up close and personal with LI's native wildlife, all while learning lots about their habitat, where they like to hang out, and all sorts of fun facts about these fun critters.

    ReplyDelete